گزارش عملکرد لژیون مجازی همسفران ( لژیون سوم)
چهارشنبه 6 فروردین 1399 ساعت 09:17 ب.ظ | نوشته شده به دست همسفر معصومه | ( نظرات )
به نام خدا

اهمیت خواب شب


امروز ۹۹/۱/۵ با دستور جلسه اهمیت خواب شب. لژیون سوم با کمک راهنمایی خانم مهدیه و به استادی خانم الهه راس ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه آغاز به کارکرد. خلاصه عملکرد لژیون:
همسفر فرحناز
انسان زمانی که شب نخوابد، انسان بیچاره ای است. امواج منفی در ذهن باید آرام شود تا خواب عمیق تر شود چیزهایی مثل کینه، نفرت در صور پنهان خواب شب را کم می کند. برای به آرامش رسیدن فکر نکردن به دیگران، ناراحت نشدن، تمرین کردن برای به بصیرت رسیدن، بخشیدن آدم هایی که از آنها نفرت داریم در خواب شب اثر دارد.

خانم الهه همسفر وحید
 در سی دی اهمیت خواب شب گفته بودند که وقتی انسان نمی تواند بخوابد دلیلش این است که ذهن آن ها و درون آن ها پر از خشم است و باید در شب انرژی به دست آورد و اگر خواب خوبی در شب نداشته باشد بدن مجبور است که این انرژی را از پوست، گوشت و استخوان انسان بیرون بکشد و آن را خرج کند. کسی که نمی تواند خواب شب خوبی داشته باشد، روز تا ساعت ۲ بعد از ظهر آدم خودش نیست و حافظه و مشاهیرش و هوش و حواسش درست کار نمی کند. زمانی که این ها به کار می‌افتد که دیگر وقت خوابیدن بقیه است، این شخص تازه سرحال می شود. برای داشتن خواب شب باید فرکانس و نوسانات امواج مغزی پایین بیاید و هرچقدر این فرکانس آرام تر باشد خواب عمیق تری خواهد داشت، انسانی که ذهنش درگیر است وقتی به خواب می رود، ادامه آن مشغله ذهنی را ذهنش در شب ادامه می‌دهد و کامل می کند به خاطر همین است که بعضی از دانشمندان در روز به یک موضوعی فکر می‌کنند و ذهن در شب ادامه آن را می رود و صبح که بیدار می شود راه‌حل‌هایی به ذهن شان می رسد. ناراحتی و خشم و نفرت امواج ذهن را بالا می برد و در صور آشکار باید این مواد یعنی، سروتوئین، آدرنالین، آستیل کوئین، تولید بشوند و در صور پنهان، امواج مغزی است که حرف می‌زنند و کار انجام می‌دهند. انسان نباید خشمگین و عصبانی شود. اگر در روز زیاد فعالیت داشته باشیم ولی باز نتوانیم بخوابیم، حتما فعالیت در جهت درست نبوده اگر در جهت درست باشد صد در صد به آرامش خواهیم رسید. وقتی می گوییم فلانی خیلی خوب می خوابد و در هر شرایطی می تواند بخوابد چون این  فرد اتفاقات بیرون ذهنش را به هم نمی ریزد و ذهن راحتی دارد. اما کسی که هر چیز کوچک و بزرگی ذهنش را به هم می ریزد نمی تواند در شب خواب خوبی داشته باشد و کوچک ترین صدا آن را به هم می‌ریزد و اذیت می‌شود. برای درست کردن خواب باید هم از نظر تفکر و اندیشه و هم از نظر جهان بینی خودش را درست کند، یعنی از چیزهای کوچک ناراحت نشود و به هم نریزد، آرام باشد و تایم خوابش را درست کند که این تایم خواب فقط از صبح درست می شود. وقتی شخص ساعت۷ یا ۸ صبح از خواب بیدار بشود می تواند شب، ساعت ۱۰ شب بخوابد وگرنه اگر ساعت ۱۲ ظهر بیدار شود بعد ساعت۱۰ شب به رختخواب برود باز همان ساعت۴ صبح به خواب می رود. وقتی خواب درست می شود که از صبح درست بشود و از لذت خواب صبح بگذرد و این سختی را تحمل کند آن وقت می تواند خواب شب خوبی داشته باشد. شخص باید صبح از خواب بیدار شود و از خانه بیرون رود. نور خورشید روی کیفیت تولید مواد بدن خیلی تاثیر دارد. خشخاش را مثال زده اند که اگر در روز آن را تیغ بزنند و نور خورشید به آن بتابد سیاه می شود؛ اما اگر غروب آن را تیغ بزنند و نور مهتاب به آن بتابد طلایی می شود. پس نور و اکسیژن خیلی می تواند در تولید مواد تأثیر داشته باشد، اگر صبح از خواب بیدار شویم و از خانه بیرون برویم با گرفتن اکسیژن و نور آفتاب، مواد باکیفیت تری در بدن تولید می شود و انسان آرامش بیشتری برای خواب شب می گیرد. نکته دوم، جهت خوابیدن است، جهت خوابیدن درست برای انسان بر اساس مغناطیس زمین تعریف شده است و زمانی که انسان می خوابد، کالبد دوم در ارتفاع یک متر قرار می گیرد و شروع به شارژ شدن می کند، این شارژ شدن بر اساس مغناطیس زمین است و اگر بدن زمان خواب در حالت شرق به غرب قرار بگیرد بهتر شارژ خواهدشد. نکته دیگر این که کنگره انسان را به حالت تعادل می رساند و در کنگره حل مشکل بی خوابی و تنظیم خواب شب، خیلی راحت تر حل می شود تا این که خود فرد بخواهد خارج از برنامه کنگره مشکل خوابش را حل کند. البته اگر طبق آموزش‌های کنگره پیش برود و به صحبت های راهنما گوش کند و در ورزش های صبحگاهی شرکت کند راحت تر می تواند مشکل خواب شب را حل کند. مسئله بعد، مسئله تغذیه است. کسانی که خواب خوبی ندارند و عصبی هستند نباید ادویه و نمک و غیره استفاده کنند و حتما باید مشکل تنفس خود را حل کنند. اکسیژن برای خواب و تولید مواد بدن خیلی مهم است. انسان دارای چند لایه ماسک است که به هرکجا می رود یک نوع ماسک به چهره می زند. دانشگاه یک ماسک، کنار دوستان یک ماسک دیگر می زند، هر چه در تاریکی بیشتر فرو رفته باشد  لایه ماسک ها ضخیم تر هستند. انسان باید بتواند از این لایه‌ها  رد بشود و یکی یکی این لایه ها را بردارد تا به خود واقعیش برسد، آن وقت دیگر چیزی یا موضوعی او را عصبانی نمی کند، کینه به دل نمی گیرد و کوچکترین مسائل او را به هم نمی ریزد. خشمگین نمی شود و ذهن آرام تری خواهد داشت که درپی آن هم خواب بهتری خواهد داشت.
 
خانم مرضیه همسفر محمد
خواب شب یکی از مهمترین مسائلی است که روی سیستم ایکس بدن هر انسانی تاثیر مهمی می گذارد. چون تابش نور خورشید در بدن انسان موادی را تولید می کند که روی سیستم بدن تاثیر دارد.
انسان برای ادامه حیاتش به شارژ شدن نیاز دارد چون انرژی را که در طول روز از دست داده بتواند به دست بیاورد و وقتی این انرژی را بدست بیاورد بدن در حالت آرامش قرار می گیرد و می تواند کارهایش را درست انجام بدهد. اگر این انرژی به دست نیاید و کسی نتواند شب بخوابد، اتفاق بدی برایش می افتد و مجبور است این انرژی را از جسمش بیرون بکشد و خرج کند تا بتواند به حیاتش ادامه دهد. برای این که انسان بتواند بخوابد باید امواج مغزی و فرکانس آن پایین بیاید و به زبان ساده ذهن باید آرام بشود.هرچه ذهن آرامتر شود، خواب عمیق تر و راحت تر اتفاق می افتد و شخص می تواند از کائنات انرژی دریافت کند.
زمانی ذهن آرام است که ما مسائل را در طول روز تمام کرده باشیم و با خود به رخت خواب نبرده باشیم.در غیر این صورت بیشتر انرژی ذهن صرف حل مسائلی می شود که در طول روز برایمان پیش آمده است و نمی توانیم خواب راحتی داشته باشیم.
مساله بعدی انسانهای خشمگین خواب راحتی ندارند چون موج نفرت و خشم امواج ذهن را بالا میبرد. زمانی که سطح انرژی مان پایین است حساس تر می شویم و ممکن است از هر چیز کوچکی رنجیده شویم و کینه به دل بگیریم. برای حل مشکل بی خوابی دل آدم باید صاف شود. برای صاف شدن دل باید بدانیم که همه انسان ها خوب هستند، اگر کاری می کنند از روی نا آگاهی شان است. هر انسانی سه لایه  دارند.اول ماسک است، آن چه که دوست دارند دیده شوند. مثلا انسان فرهیخته، با شخصیت و دانا و...لایه دوم خرده شیشه ها و نواقص شخصیتی همان تاریکی ها و لایه سوم خود حقیقی که توسط دو لایه دیگر احاطه شده است. ما در زمان ناراحتی از هر شخصی باید سعی کنیم لایه سوم آن شخص را ببینیم که خود حقیقی اوست و خودش هم از تاریکی هایش در عذاب است. آن وقت راحت تر می توانیم او را ببخشیم و در نهایت اصلا از او ناراحت نشویم. کسانی که خشم بسیار دارند نباید ادویه ها و مخصوصا فلفل مصرف کنند چون خشم شان بیشتر می شود. جهت خوابیدن هم بسیار مهم است .خوابیدن جهت شرق به غرب برای شارژ شدن بدن و خواب خوب بهتر است.
و این مساله را باید بدانیم که خواب شب از صبح درست می شود زیرا ما نمی توانیم هر ساعتی که خواستیم بخوابیم ولی می توانیم هر ساعتی خواستیم صبح بیدار شویم.پس هر ساعتی که از صبح زودتر بیدار شویم شب زودتر مواد ترشح می شود و به خواب می رویم. 

خانم مریم همسفرمحمد
در سی دی خواب شب استاد بیان کردند که خواب یک فرایند است و کسی که می خواهد خوابش خوب شود باید به این نقطه برسد که مسائل بیرونی برای ذهنش خوراک نشود و درگیر چراها نشود انسان هایی که دل شان صاف است با مواردی که در زندگی برخورد می کنند ناراحت نمی شوند و اصلا به آنها فکر نمی کنند یا اصلا آنها را نمی بینند و نمی شنوند.
  تمرین های عملی برای داشتن خواب خوب:
۱) خواب هیچ زمانی از شب درست نمی شود بلکه از صبح درست می شود. زودتر به رخت خواب رفتن کار را درست نمی کند؛ بلکه صبح زودتر بیدار شدن مهم است که این کار در تولید بهتر مواد شبه افیونی در بدن اثر مهمی دارد. در هنگام شب مواد آرام بخش و در هنگام روز مواد شادی بخش بیشتر تولید می شوند که با نور رابطه دارد.
۲) القائات افکار منفی به ذهن انسان از زمان سحر تا طلوع خورشید ادامه دارد و بهترین کار خوابیدن است.
۳) جهت خوابیدن خیلی مهم است که بر اساس مغناطیس زمین تعریف شده. جهت مغناطیسی زمین شمال به جنوب است و برای این که فردی که خواب است بخوبی شارژ شود باید عمود بر این جهت قرار بگیرد یعنی از شرق به غرب بخوابد این بهترین وضعیت است. کسانی که شمال به جنوب می خوابند شاید کابوس ببینند و خستگی آن ها به خوبی بیرون نرود.
۴) برای داشتن یک خواب خوب شخص باید از لحاظ تفکر و جهان بینی به سمتی حرکت کند که از کسی ناراحت نشود. دو دیدگاه در هنگام ناراحتی وجود دارد.
الف: آن فرد مخصوصا من را ناراحت می کند که انرژی من را بدزدد و حال خودش را خوب کند.
ب: آن فرد به قدری در عذاب و فشار است که نمی تواند این بار را به تنهایی خودش تحمل کند و می خواهد بارش را کمی به من بدهد که کمی استراحت کند و بهترین کار این است که بارش را بگیرم و عکس العملی نشان ندهم و هیچ گونه اقدامی نکنم آن زمان فرد بارش را زمین می گذارد و می فهمد که راحت تر می تواند حرکت کند.
در آخر، جلسه با دعای کنگره پایان یافت.


گردآوری: کمک راهنما خانم مهدیه
ویرایش: خانم الهه
منبع: نمایندگی تخت جمشید شیراز
برچسب‌ها: خواب، تفکرات، درون،

می توانید دیدگاه خود را بنویسید
ساره همسفر محسن جمعه 8 فروردین 1399 01:38 ب.ظ
خداقوت به خانوم مهدیه کمک راهنمای محترم و اعضای لژیون سوم موفق باشید
همسفر میترا پنجشنبه 7 فروردین 1399 04:43 ب.ظ
سلام و خداقوت به اعضای لژیون سوم مشارکتهای مفیدی بود و همچنین خداقوت به خانم مهدیه کمک راهنمای محترم
همسفر مرضیه لژیون سوم پنجشنبه 7 فروردین 1399 08:04 ق.ظ
سلام و خدا قوت به کمک راهنمای عزیزم خانم مهدیه و تشکر از دوستان خوبم در لژیون سوم و خانم الهه عزیز,انشالله د جایگاه بالاتر ببینیمتون.
مریم همسفرنعمت الله لژیون 4 پنجشنبه 7 فروردین 1399 02:58 ق.ظ
سلام وخداقوت به خانم مهدیه عزیزوتمام همسفران لژیون سوم
همسفر طاهره پنجشنبه 7 فروردین 1399 12:26 ق.ظ
سلام وخداقوت به دوستان خوبم درلژیون 3وتشکر از راهنمای خوبشان خانم مهدیه
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
 
درباره ما ...
دریافت نشریات و فایل های صوتی ...
دریافت کتاب «عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر» نویسنده: مهندس حسین دژاكام دانلود نوشتارها و فایلهای صوتی کنگره 60 در قالب فایل Mp3 و PDF
اشعار شاعران کنگره 60
اشعار شاعران کنگره 60
مسافران و همسفران محترم کنگره 60 می توانند اشعار خود را به ایمیل: adezhakam@gmail.com برای آقای امین دژاکام ارسال کنند.
آمار سایت ...
• تعداد مطالب:
• تعداد نویسندگان:
• آخرین بروز رسانی:
• بازدید امروز:
• بازدید دیروز:
• بازدید این ماه:
• بازدید ماه قبل:
• بازدید کل:
• آخرین بازدید:

ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو | Buy Website Traffic